پوست و مو

خواص روغن نارگیل برای صورت و مو

 رازهای روغن نارگیل برای سفیدی پوست مزووایت در رفع چه نوع مشکلات پوستی مناسب است؟

مزایای مزووایت

• فرورفتگی یا ناهمواری های پوستی

• لک و کک و مک

• چین و چروک و خطوط ریز پوست

• Hyperpigmentation یا لکه های پیری

• لکه های ناشی از تابش خورشید

• پیری زودرس پوست

• کسانی که دارای پوست های تیره هستند و تمایل به داشتن پوست روشن تر دارند

مراقبت های بعد از روش درمانی مزووایت یا کرم پودر دائم (BBGlow) مراقبت بعد از مزووایت یا کرم پودر دائم 48 ساعت بعد از درمان پوست حساس تر است تا 48 ساعت بعد از انجام مزووایت باید از آفتاب گرفتن، زدن عطر، لوازم آرایشی پوست و هرگونه گرمای مستقیم (سونا ، وان گرم ، حمام گرم و زدن سشوار) خودداری کرد. به مدت 7 روز از شنا کردن خودداری کنید حداقل 7 روز پس از روش درمانی BB GLOW از شنا کردن خودداری کنید زیرا استخر سرشار از میکروب و مواد تحریک کننده است که می تواند به پوست شما نفوذ کند. از کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده با SPF بالا استفاده کنید. در روزهای پس از درمان از یک کرم ضد آفتاب خوب یا مرطوب کننده با SPF بالا استفاده کنید، زیرا پوست شما در این دوره نسبت به اشعه ماوراء بنفش کمی حساس تر خواهد بود.

سوالات متداول روش درمانی مزووایت یا بی بی گلو مزیت مزووایت نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست صورت چیست؟

مزووایت روشی است که پوست را برای تولید کلاژن و الاستین در لایه داخلی تحریک می کند. مطالعات بالینی نشان داده است که MTS (سیستم میکروتراپی) مؤثرتر از روشهای درمانی دیگر مانند لیزر Co2، میکرودرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی است و بیشتر در تحریک کلاژن و تولید الاستین نقش دارد؛ در این صورت محلول تحریک کلاژن و الاستین باعث محکم تر شدن پوست و در نتیجه پاک کردن چین و چروک و صاف کردن جای زخم و ناهمواری های پوستی می باشد. انجام مزووایت چقدر زمان می برد؟ مدت زمان انجام مزووایت حداقل یک ساعت و نیم می باشد.

آیا در این روش درمانی منافذ پوست بسته می شود؟ BB Glow منافذ پوست شما را مسدود نمی کند، زیرا سرم در داخل پوست شما نفود می کند و به خاطر عدم استفاده از لوازم آرایشی کرم پودر و پن کیک به پوست شما فرصت تنفس نیز می دهد.

آیا مزووایت عوارضی برای پوست من نخواهد داشت؟ خیر. زیرا سرمی که به پوست شما تزریق می شود حاوی بسیاری از مواد گیاهی ، ضد پیری ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند که باعث حفظ سلامت و جوانی پوست شما می شوند. BB Glow برای افرادی که علیرغم اینکه آخرین فناوریهای ضد پیری را امتحان کرده اند، اما هنوز قادر به از بین بردن لکه های پوستشان نیستند مفید است.

آیا تاثیر مزووایت با شست و شوی صورت از بین می رود؟ خیر. تاثیر مزووایت با مالش صورت یا شستن آن از بین نمی رود. با عرق کردن، دوش گرفتن و شنا کردن هیچ تغییری در پوستتان ایجاد نمی شود و در پایان روز هنوز هم آن پوست صاف و درخشان را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *