پوست و مو

کرم پودر دائم یا مزووایت یا بی بی گلو چیست؟

کرم پودر دائم بی بی گلو جدیدترین و سریع ترین روش درمانی پوست در آسیا و اروپاست که هم اکنون خدمات آن در آمریکا هم ارائه می شود. این درمان در واقع یک کرم پودر دائم با ماندگاری مشخص بر روی پوست شماست که علاوه بر پوشاندن لکه های صورتتان به تغییر رنگ پوستتان هم کم می کند و صورت شما در حین سبکی بالاترین کیفیت آرایش را خواهد داشت. مزووایت یا BB Glow سرم هایی برای یکدست شدن پوست می باشد. این سرم ها از طریق میکرونیدلینگ به سطح زیرین پوست منتقل می شود و از آن جا که سرم BB Glow یک محصول مراقبت از پوست حرفه ای، با اثبات علمی و با کیفیت است زمینه را برای پنهان کردن تمام نواقص صورت شما از جمله قرمزی های روی پوست، دایره های تیره زیر چشم، جوش های سرسیاه پوستتان و حتی منافذ بزرگ فراهم می کند. سرم BB Glow دارای خاصیت سفید کنندگی و جوانسازی پوست بدون تحریک پوستی است که به مشکلات پوست شما کمک می کند. مواد موجود در سرم BB Glow پوست را درخشان کرده و با ترکیبات موثر خود ظاهری نرم و براق به آن می بخشد.

کرم پودر دائم یا مزووایت یا بی بی گلو چیست؟

کرم پودر دائم یا مزووایت یا بی بی گلو کرم پودر دائم یا مزووایت تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام فالو میکنم فهرست مقاله کرم پودر دائم یا مزووایت یا بی بی گلو چیست؟ مزایای کرم پودر دائم یا مزووایت (BB Glow) مراحل انجام کرم پودر دائم یا مزووایت چند جلسه یا دوره درمانی برای مزووایت مورد نیاز است؟ مزووایت در رفع چه نوع مشکلات پوستی مناسب است؟ مراقبت های بعد از روش درمانی مزووایت یا کرم پودر دائم (BBGlow) سوالات متداول روش درمانی مزووایت یا بی بی گلو تصور کنید به شما گفته می شود، می توانید هر روز صبح پوست صاف و یکنواخت و شفافی داشته باشید بدون این که کرم پودر به آن بزنید؟ شاید در لحظه اول فکر کنید این کار نشدنی است اما در صورتی که به این هدف برسید دیگر نیازی نیست صبح ها زمانتان را صرف آرایش کنید و می توانید مدتی بیشتر هم بخوابید. پوست شما به قدری درخشان و جوان تر می شود که همه دوستانتان کنجکاو می شوند راز زیبایی شما را بدانند. در این مقاله با این راز زیبایی که اسمش مزووایت یا بی بی گلو است بیشتر آشنا خواهید شد

مزایای کرم پودر دائم یا مزووایت (BB Glow)

• سفید و درخشان شدن پوست های تیره

• آبرسانی به پوست

• کاهش خطوط و چین و چروک صورت

• کاهش تیرگی های زیر چشم

• کاهش جوش های سرسیاه و منافذ باز پوست

• تزریق آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد ضد پیری

• از بین بردن لکه های صورت

• کاهش میزان ملانین موجود در پوست قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش

• پوشاندن قرمزی و رگ های عنکبوتی صورت

فیشیال صورت چیست؟ (مراحل و مزایای فیشال پوست) مراحل انجام کرم پودر دائم یا مزووایت مراحل انجام مزووایت

مرحله 1: تمیز کردن عمیق پوست (از یک پاک کننده بر اساس نوع پوستتان استفاده می شود تا هرگونه چربی اضافه از پوستتان را پاک کند)

مرحله 2: لایه برداری (ژل لایه برداری برای تمیز کردن منافذ و از بین بردن سلولهای مرده پوست برای کمک به جذب سرم BB Glow)

مرحله 3: خنثی سازی (از تونر برای بازگرداندن pH بهینه پوست برای کاهش قرمزی و آبرسانی پوست استفاده می شود)

مرحله 4: سرم تقویت کننده و احیا کننده ( سرم تقویت کننده متناسب با نیازهای پوستتان بر روی پوست شما مالش داده می شود)

مرحله 5: تزریق سرم BB Glow (سرم BB Glow مطابق با تن رنگی انتخاب شده شما از طریق میکرونیدلینگ تزریق می شود)

مرحله 6: زدن ماسک روی صورت (یک ماسک مرطوب کننده بر روی پوست شما زده می شود که تأثیرات آبرسانی و تسکین دهنده پوست شما را دارد)

مرحله 7: انجام ال ای دی تراپی (برای گرفتن نتایج بهتر از روش مزووایت پیشنهاد می شود که ال ای دی تراپی نیز به مدت 15 دقیقه انجام شود)

مرحله 8: زدن کرم ترمیم کننده (یک کرم درجه یک حرفه ای برای ترمیم و تسکین پوست درمان شده استفاده می شود)چند جلسه یا دوره درمانی برای مزووایت مورد نیاز است؟ برای این که بهترین نتیجه را از مزووایت داشته باشید باید 3 الی 4 دوره درمانی را بگذرانید. اگر برای بار اول است که از این روش استفاده می کنید نتایج آن 3 الی 7 روز به طول می انجامد و توصیه می شود که جلسه دوم هر دوره درمانی دو هفته بعد انجام گیرد تا پوشش بیشتر و بهبود نتایج را داشته باشید . در دوره اول درمانی، ماندگاری مزووایت 4 ماه یا بیشتر است. مسلما در دوره بعدی انجام مزووایت، ماندگاری بیشتر خواهد بود و حتی به یک سال هم خواهد رسید و نتایج بهبود نیز افزون تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *